تسهیل در امور ارباب رجوع در اولویت برنامه های اداره کل میراث فرهنگی اردبیل است
- شناسه خبر: 8006
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
- نویسنده: پشتیبانی
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه بررسی برنامههای حوزه توسعه مدیریت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل اظهار کرد: «برنامهریزی شده تا به منظور رسیدگی و تسهیل در کارهای ارباب رجوع کمترین زمان برای جلسات این ادارهکل اختصاص یابد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل از تشکیل کمیته استعلامات خبر داد و گفت: «تشکیل این کمیته با هدف پاسخدهی به مسائل مربوط به کمیسیون زیربنایی و انجام استعلامات بهصورت دقیق و کارشناسی و تسریع در پروندههای مربوطه است.»
او از برگزاری جلسات این کمیته به صورت هفتگی در راستای دستیابی به اهداف تعیینشده خبر داد و گفت: «اعضای کمیته از حوزههای میراثفرهنگی، گردشگری و سرمایهگذاری خواهد بود.»
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد