شرح وظایف :
- برنامه ريزي و تقسيم كار بين كاركنان تحت سرپرستي
- مطالعه و بررسی موازین و ضوابط بودجه سالانه، قوانین و مقررات مالی
- بررسی و کنترل اسناد هزینه در انطباق با قوانین و مقررات
- کنترل اسناد هزینه استان در قالب ضوابط بودجه
- بررسی و کنترل کلیه محاسبات اسناد بر اساس موازین و مقررات ذی ربط
- بررسی حسابهای بانکی، حساب عملکرد بدهکاران، بستانکاران، پیمانکاران، بانک ها، سپرده ها و ضمانت نامه های بانکی
- بررسی دفاتر مالی، سیستم های مالی و گردش عملیات مالی
- بررسی دریافت و پرداخت ها در انطباق با قوانین و مقررات مربوط
- بررسی قراردادهای مالی در انطباق با مقررات و موازین ذی ربط
- تهیه گزارش های تخصصی از نقدینگی به صورت ادواری
- تهیه گزارش از میزان درآمدها به تفکیک منابع مربوط
- اقدام در تهیه و ارایه تراز عملکرد های مالی، تهیه خلاصه حساب های ماهانه و خلاصه حساب های نهایی
- انجام امور مربوط به برگزاری مناقصه و مزایده در انطباق با قوانین و مقررات مربوط.
- شرکت در جلسات مربوط به حوزه کاری اداره مالی