شنبه 08 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
منوی سایت

شرح وظایف :

  1. برنامه ريزي و تقسيم كار بين كاركنان تحت سرپرستي
  1. مطالعه و بررسی موازین و ضوابط بودجه سالانه، قوانین و مقررات مالی
  2. بررسی و کنترل اسناد هزینه در انطباق با قوانین و مقررات
  3. کنترل اسناد هزینه استان در قالب ضوابط بودجه
  4. بررسی و کنترل کلیه محاسبات اسناد بر اساس موازین و مقررات ذی ربط
  5. بررسی حسابهای بانکی، حساب عملکرد بدهکاران، بستانکاران، پیمانکاران، بانک ها، سپرده ها و ضمانت نامه های بانکی
  6. بررسی دفاتر مالی، سیستم های مالی و گردش عملیات مالی
  7. بررسی دریافت و پرداخت ها در انطباق با قوانین و مقررات مربوط
  8. بررسی قراردادهای مالی در انطباق با مقررات و موازین ذی ربط
  9. تهیه گزارش های تخصصی از نقدینگی به صورت ادواری
  10. تهیه گزارش از میزان درآمدها به تفکیک منابع مربوط
  11. اقدام در تهیه و ارایه تراز عملکرد های مالی، تهیه خلاصه حساب های ماهانه و خلاصه حساب های نهایی
  12. انجام امور مربوط به برگزاری مناقصه و مزایده در انطباق با قوانین و مقررات مربوط.
  13. شرکت در جلسات مربوط به حوزه کاری اداره مالی