شنبه 08 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
منوی سایت

شرح وظایف :

  1. مطالعه، بررسی و ارایه پارادایم ها، رویکردها، اصول مبانی و مفاهیم مرتبط با سازمان و مدیریت­های بخش­ها و ارکان سازمان
  2. تهیه و تنظیم مجموعه هدف، وظایف و پست­های سازمانی مربوطه و پیشنهاد آن به مقامات ما فوق به منظور پیشنهاد به سازمان
  3. تهیه شرح وظایف پست­های سازمانی با همکاری واحدهای ذی­ربط.
  4. انجام مطالعات مستمر به منظور حل مشکلات سازمانی با ارایه روش­های نو و ساده.
  5. انجام امور مربوط به شوراها و کمیسیون­های تحول اداری حسب مورد
  6. نظارت و پیگیری مصوبات و بخشنامه هایی که در راستای ایجاد تحول سازمانی به تصویب مراجع ذی­صلاح رسیده و ابلاغ گردیده است.
  7. بررسی مستمر پست­های سازمانی و تطبیق با ردیف­های سازمانی مورد عمل واحدها
  8. هماهنگی و همکاری به منظور استخراج پست­های سازمانی بلاتصدی جهت اخذ مجوز استخدامی و نقل و انتقال کارکنان
  9. مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی به منظور برنامه ریزی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز
  10. مطالعه و بررسی و همکاری در طبقه بندی مشاغل.
  11. انجام سایر امور مرتبط.