تعریف میز خدمت الکترونیکی در گردشگری اردبیل
- شناسه خبر: 4136
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
- نویسنده: پشتیبانی
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی امروز سه شنبه 15 بهمن ماه 98 با اعلام این خبر تصریح کرد: «این مهم با هدف ارتقا کیفی خدمات و تکریم ارباب رجوع انجام میشود.»
او با اذعان به دایر بودن میز خدمت فیزیکی در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: «در عین حال میز خدمت الکترونیکی نیز به منظور تشریح خدمات و هدایت مراجعان و مشتریان این مجموعه اجرایی دایر میشود.»
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: «اداره کل در نظر دارد خدمات گردشگری و سرمایه گذاری بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان به مراجعان و علاقه مندان ارائه شود.»
فلاحی اضافه کرد: «در وضعیت فعلی نیز ارزیابی ارائه خدمات به ارباب رجوع بیانگر رضایت شهروندان و مراجعان است.»
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد