هر تلفن همراه رسانه ای جهت معرفی گردشگری اردبیل است
- شناسه خبر: 22514
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
- نویسنده: پشتیبانی
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر پنج شنبه در جلسه هم اندیشی برنامه های روز جهانی جهانگردی تصریح کرد: معرفی جاذبه های این استان باید با بهره گیری از فضای مجازی و بر بستر نت دنبال شود.
او افزود: اکتفا به پوستر، بنر و تیزر به منظور معرفی جاذبه ها مقبول نیست و لازم است هر تلفن همراه به ابزاری جهت معرفی جاذبه ها تبدیل شود.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با طرح پیشنهاد تشکیل کمیته گردشگری الکترونیک اضافه کرد: تنها با بهره گیری از امکانات روز می توان جاذبه های طبیعی و تاریخی استان را در سطح گسترده معرفی کرد.
به گفته فلاحی در تحقق این مهم لازم است گروه های مردمی پای کار بوده و سازمان های مردم نهاد یاریگر اداره کل باشند؛ در عین حال از سوی اداره کل نیز محتوای مطلوب در اختیار شبکه های مجازی قرار می گیرد.
او با تاکید به اینکه در راستای ورود به تبلیغات در فضای مجازی از محل اعتبارات آموزش سال 97 نیز بخشی جهت تامین مالی در نظر گرفته خواهد شد، اضافه کرد: در حوزه اپلیکیشن ها نیز به جای افزایش کمی به بهبود کیفی و تقویت یک اپلیکشن اقدام خواهیم کرد.
او با اذعان به اینکه شعار امسال روز جهانی جهانگردی «گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک» است، خواستار مشارکت سازمان های مردم نهاد در خصوص رونق گردشگری مجازی اردبیل شد.
در این جلسه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز به ضرورت تغییر دیدگاه تبلیغ و معرفی جاذبه ها و حرکت در مسیر فضای مجازی تاکید کرد.
صغری فرشی ادامه داد: ما نیازمند تحول در حوزه گردشگری دیجیتالی هستیم و از تمامی سازمان های مردم نهاد جهت مشارکت در این خصوص دعوت به عمل می آید.
او با اذعان به ضرورت تعریف محتوا در حوزه های مختلف از جمله گردشگری هیجانی، طبیعت گردی، گردشگری شهری، گردشگری مذهبی و گردشگری ورزشی ادامه داد: معاونت گردشگری حاضر به تعریف محتوا و در ادامه حمایت مالی سازمان های مردم نهاد است.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: در ادامه بازنگری در محتوا باید از سوی سازمان های مردم نهاد عملیاتی شود.
به گفته فرشی تبلیغ و معرفی جاذبه ها باید به شکلی توسعه یابد که هر شهروند به یک میزبان گردشگری و تورلیدر مبدل شده و خود نسبت به معرفی جاذبه ها اقدام کند.
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد